2 jaar geleden heb ik op internet gezocht naar aanbieders voor een haartransplantatie en in mijn vriendengroep rondgevraagd of zij verhalen kenden van mensnen die een haartransplantatie in Turkije hebben gedaan. Mijn vizier stond op Turkije vanwege de lagere kosten voor de haartransplantatie maar voor zeker goede kwalitiet.
Op een gegeven moment heeft mijn broertje Esteworld Turkije aangehaald voor een haartransplantatie en zodoende ben ik op de website van Esteworld beland. Een week later, nadat ik een gesprek had gehad voor een transplantatie in Nederland, heb ik consult aangevraagd bij Esteworld, waar ik samen met mijn broer heen ben gegaan. Beide gesprekken hadden gelijkenissen, maar Esteworld sprong eruit qua prijs en professionaliteit. Op dit moment had ik nog niks ingepland, omdat er groot risico was op verdere haaruitval op korte termijn. Esteworld zijn advies was om eerst een jaar mijn haaruitval te stabiliseren. Dit is nu alweer één jaar geleden en mijn broer is toen wel al via Esteworld naar Turkije gevlogen voor de haartransplantatie. Bekijk de ervraing van zijn broer Jelmer: https://www.esteworld-haartransplantatie.nl/100-vertrouwen-in-haartransplantatie-resultaat
Zo heb ik op de voet kunnen volgen hoe zijn haar zich ontwikkelde. Eind Augustus, een jaar nadat mijn broer zijn haartransplantatie heeft gehad en het resultaat er super uit ziet, nogmaals een consult aangevraagd. In dit gesprek is duidelijk geworden dat het nu veel verstandiger is te gaan voor de transplantatie omdat door de producten gebruik mijn haaruitval zo goed als gestabiliseerd was. Zodoende is deze op korte termijn ingepland. Zo snel als alles geregeld was, vloog ik de eerste van September al richting Istanbul voor mijn haartransplantatie. Eenmaal aangekomen op Istanbul opgehaald met de transfer van Esteworld en naar het hotel gebracht. Volgende dag na het ontbijt was het zo ver, een laatste controle van het haar en vervolgens beginnen aan de behandeling. Tijdens de haartransplantatie is er ook een Nederlands sprekende medewerker aanwezig, wat ik als erg prettig heb ervaren. De dag na de behandeling wordt je nogmaals terug op de kliniek gebracht voor een controle en washing. Hier wordt gevraagd hoe je alles ervaren hebt en krijg je de benodigde tips mee voor komende periode. Dit zijn tips van bijvoorbeeld het koelen de eerste paar dagen tot aanwijzingen met de shampoo 9 dagen later. Overigens krijg je al deze tips ook digitaal mee, mocht je een geheugensteuntje nodig hebben.
Eenmaal bijna 3 weken verder ben ik af en toe nog in contact geweest met de Nederlandse nazorglijn, voor eventuele vragen en foto’s wanneer de korst eraf is ter beoordeling. Al met al ervaar ik het gehele proces als zeer prettig. Het gehele proces is zichtbaar goed voorbereid van aankomst, tot transfers en de vlucht terug naar huis. Ook de begeleiding in de, overigens zeer luxe, kliniek zelf heb ik erg gewaardeerd, top dat er Nederlands sprekende medewerkers aanwezig zijn. Voor nu is het wachten op het eindresultaat, waar natuurlijk erg naar uitgekeken wordt.
Bel 0031 227 05 60 of neem contact met ons op via onderstaand formulier. U kunt ook direct offerte aanvragen.